26.07.2010 г.

Моите предизвикателства-"Стил в бяло и черно"









Добър ден на всички,които днес ще погледат моите творения и добра нова седмица!И на всички останали,разбира се!
Аз се позагубих тези дни,ще трябва да наваксвам,май...но пък с една любима техника -графичната.Има няколко неща,които предстои да ви покажа,а ето и готовите- в стил"черно-бял",за участие в предизвикателството на Елшите-"Стил в бяло и черно",за което много съм им благодарна!
"Животът ми е толкова цветен,че рисувам всичко в черно-бели краски"-казва една моя приятелка...
Официална среща на двама,в черно-бял тоалет,с многоточие...и едно писмо("за теб!"),с често прилаган от мен,любим и носещ много символика детайл-перото.

11 коментара:

  1. Е, нямам думи... Много елегантни! Браво! Сякаш с лекота си работила!

    ОтговорИзтриване
  2. Бих казала много стилна, елегантна и официална среща! Идея и реализация на ниво! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Много елегантна история в картички! :) Много ми харесва съчетанието, идеите и романтиката :)

    Радвам се, че предизвикателството на Елшите е било повод да извълшебстваш тези картички. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Това вече е супер! Оригинално, изчистено и много елегантно! Предполага романтична среща, свещи, шампанско и бели рози! Поздрави, душата ми изпълни!Успехи тази седмица, много любов, романтика и усмивки:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен проект , а копчетата и перото са върхът

    ОтговорИзтриване
  6. Перото и избраният шрифт са уникални :)

    ОтговорИзтриване
  7. И на мен много ми харесват! Чудесно си се справила! Най-офциално те каня да се включиш в картичкофурийско предизвикателство №27! Нямам търпение да видя какво ще измайсториш :).

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря,стимулирате ме винаги!
    Нети-ще го направя,благодаря ти за поканата!За мен е чест!

    ОтговорИзтриване
  9. Те са красиви! обичам малко кесията

    ОтговорИзтриване
  10. Тези са очарователни! Първата особено. Страхотна

    ОтговорИзтриване