13.08.2010 г.

Рециклиран накит


Още един вариант с рециклирани материали,за КФП-№29"О
т старо,ново-рециклирай"Направих картичката с:
-Ръчна хартия,от предишни, плахи опити в тази твърде интересна дейност, а резултатът-доста груб на вид,в която има останки от стрита трева,-канап,с леки наченки на макраме,за разкош,
-две прегърнати(залепени)парчета от дървена летва,забравена(и предвидливо скътана),след някогашен ремонт,поошлайфана по ръбовете и за акцент-пирографиран спирален мотив-вечният цикъл.
Отново любимите ми,естествени материали,с които може би вече съм на някого досадна,но за мен са извор.

6 коментара:

  1. На мен много ми харесва резултатът. И е еко, и е станала супер:) Поздрави:)))

    ОтговорИзтриване
  2. От ден на ден картичките стават все по интересни

    ОтговорИзтриване
  3. Много е хубава! Имаш чудесното умение да комбинираш природни материали-нещо, което не ми се удава и затова цъкам с възхита пред кашпата от царевични листа и пред последните ти картички :)Поздравче!

    ОтговорИзтриване