27.08.2010 г.

Жълто-зеленият път към целта



Не очаквах тези похвали за тоалета,много ви благодаря!Това ме радва и ме стимулира да ви покажа една пола,която е шита миналото лято,още не съм намерила настроение да я облека.Дали няма да отлежава и до другото...
Пак,като с картичките,останки от парчета разни,а основата е от стара рокля.
Моделът обаче ,като цяло е на "Кенсол",много свежа,според мен,русенска марка(Нети може да се"кефи"!),а от мен е само близка интерпретация-защото нямаше как да разпоря почти нова пола на съседката,нали,докато спретна кройката от тия усукани асиметрии.Ама го схванах,де,поне прилично е на вид.
Голям мерак ми беше,а после остана да си чака ред.
В повечето случаи пътят към целта е по-интересен от самата нея...не мислите ли?

4 коментара:

  1. Биси....хем си сръчна майсторка, хем духовита разказвачка...Останки, останки, ама все пак е важен резултата, нали? А поличката е прекрасна....я да я обличаш веднага...толкова е красива в тези жълтеникавозелени нюанси...!Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. "Злати ръце" имаш, много ефирна и красива поличка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Явно като си се родила са те орисали с много дарби :)А това за предизвикателствата и постигането им си е вярно, само дето и удоволствието да облечеш тази пола ще е голямо и хайде скачай в нея и излизай :)

    ОтговорИзтриване
  4. О-о, да, " Месалина" правят страхотни дрехи! :) А твоята поличка е чудесна! Незнам какво чакаш, че не я слагаш :).

    ОтговорИзтриване