31.01.2012 г.

Чаепитие...with love and 4 colours

Предложението ми,в студения зимен ден:

И като последен,в календара,и в Елшовата уютна зима, бързам да го споделя, съответно-в категорията"текстил".А изборът на питие от вас зависи,както и за компанията...знаете си...

Направих си дрешка за чашата,подложка -хващачка,от парченца,а към  салфетките -сърдечно допълнение...за поводи.Цветовото съчетание е вдъхновяващо,ще  го допълня с други нещица,извън срока на предизвикателството.



И приятно чаепитие,с любов и уют !!!!:)))
П.П.:Благодаря,че харесвате акварелните ми "предложения"!Очаквам адресите ви-Iva,Kenli-Деляна,ще опитам да ти направя нова,№4 е вече посочена,ако си съгласна...

15 коментара:

  1. Страхотен комплект.Много ме грабна,чудесен е!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват всички неща,особено дрешката на чашката, много е актуална в тези мразовити дни! Уникален комплект,Бисе, защо ли не съм учудена!

    ОтговорИзтриване
  3. Еее, страхотно е всичко! Удоволствие ще бъде за всеки да ползва тези аксесоари, за да изпие чая си с ароматни и прясно изпечени бисквити в компанията на любим човек! Насладата ще бъде двойно по-голяма!

    ОтговорИзтриване
  4. Направо ме сгря! Супер са всички неща, чакам добавките!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасен комплект! Всичко много ми харесва -толкова са уютни дрешката на чашата и слфетките с тези прекрасни сърца! Великолепие!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, че красиво и уютно! Поздрави, Биси! Топла вечер:)

      Изтриване
  6. :-) Е не, ти направо ме изуми?!И отва ли можеш Бисе? Велико е това което си направила, но втората снимка е просто чудо на природата. Страхотни са дрешките за чая, направо съм възхитена!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошни са! Толкова са изпипани и създават такова чувство за уют, направо нямам думи! Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Ех, че хубав и създаващ много уют комплект! Много ми харесва, Бисе!

    ОтговорИзтриване
  9. Много изпипана работа, прекрасни и топлички. Иска ми се да бъда мразовита утрин да надникна през прозореца ти когато облечеш чашката си тази прекрасна дрешка. Поздрави от мен.

    ОтговорИзтриване
  10. Отново чудесии си сътворила, Биси! Ти си едно съкровище! Толкова неща умееш и твориш...Думите са малко да изразя възхищението си......
    А за № 4 - бих била щастлива да бъда горда притежателка на нещо твое! Надявам се, че няма да те затрудня и объркам плановете ти! Желая ти време, настроение, вдъхновение, за да продължаваш да носиш такива прелестни чувства у всички нас! Гуш!

    ОтговорИзтриване
  11. Наистина толкова различни неща умееш и то не криво-ляво, а така, че човек ще си помисли, че цял живот това правиш :) Комплектът е страхотен, изпипан... и уютен.
    Акварелите също са красота, а пачуърк предложенията ти за онзи конкурс още ги помня в подробности :)
    Желая ти успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  12. Много уютно, меко и топло! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Бисе, страшна си!
    Толкова много уют и топлина, за всичко си се сетила :)Моя фаворит :)

    ОтговорИзтриване
  14. Дрешката за чашата ме остави без дъй- много ми харесва и идеята и изпълнението!

    ОтговорИзтриване