29.12.2012 г.

Още нещо в снега...


По Коледа даряваме.радваме.споделяме:
Вярваме,че носи светлина в душите,желаем и годината след нея да е такава...

Но се и надяваме ...,споделена ,радостта ни грее повече...

В дните на усърдие и вълнение,с очакване на празник и веселие,се появиха снежинките




и тези смешни снеговци...заедно с още 120 картички,създадени с мерак и добра ръка ,от седем мои джудженца:)) от прекрасните ми деца!!!,зад чието качество достойно стоя!Прочее.видно е :






И ще ми се още по-силно да вярвам,чудесата да се случат...трудът на тези млади наши надежди да бъде уважен и оценен!!!Но сега ,предпразнично(или след...)да не си разваляме апетита,нека дойде Новата!

Аз ще се покажа в Двете елши и Мър-мяу,а утре силно се надявам, да видите и на кого и от кого се радвах!!!

4 коментара:

  1. Beautiful collection of cards!
    Wish you a very happy and creativ 2013!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааа-много са хубави !!!:))) Всички много ми харесват ,но тези със снежковците са ми любими:))) Страхотни са :) Честита Коледа и весло посрещане на новата година;)))

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са! До една!!!
    Пък в най-най-първата направо се влюбих!
    Весели (остатъци от) празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Всички са страхотни, но Снежковците са просто неустоими !Доста хора си зарадвала тази година! Бъди все така креативна, желая ти здраве и творчески пориви!

    ОтговорИзтриване